Press och media

Senaste nyheterna och releaserna

11 april / 2025

“Om vi gör mer med de resurser vi har, bidrar vi direkt till hållbarhet”

Underhåll är inte bara en teknisk fråga, det är en nyckel till hållbar utveckling. Genom att använda de resurser vi redan har på ett smartare sätt och undvika driftstopp kan industrin minska slöseri och miljöpåverkan. För Henric Widén, vd för Sustainability Circle, handlar det om at...
11 april / 2025

Tillgänglighet i en utmanande värld

På Underhållsmässan 2026 står framtidens utmaningar och möjligheter i fokus. Pandemin, geopolitiska kriser och störningar i globala leveranskedjor har satt industrins underhållsarbete under hård press. Hur säkerställer man att rätt produkter finns på plats i rätt tid, samtidigt som h...
21 februari / 2025

“Underhåll handlar om att minimera stopp och maximera säkerheten”

Underhåll är en central del av industrins utveckling, särskilt när krav på produktivitet och säkerhet växer. Företag över hela Sverige arbetar för att minska driftstopp och förbättra säkerheten i sina anläggningar. ABUS Kransystem är en av de aktörer som verkar för att möta dess...

Kontaktperson

Anders Persson, Business Manager
E-post: [email protected]
Tel: +46 (0)31-708 85 53

Bilder från Underhållsmässan 2022

TILL FLICKR »

Bilder från Underhållsmässan 2020

TILL FLICKR »

Underhåll logotyp i PNG-format

Underhåll logotyp i EPS-format

Underhåll logotyp med byline PNG-format

Underhåll logotyp med byline EPS-format

Vilken fil ska jag välja?

EPS
Passar om du använder t.ex. Illustrator, Photoshop, InDesign eller annat rit-, layout- eller bildredigeringsprogram.

PNG
Passar till webb-publicering och till t.ex. Word, Excel, PowerPoint eller annat ordbehandlings-, kalkyl- eller presentationsprogram.

Pressackreditering

Du som är journalist, fotograf eller har ett likvärdigt redaktionellt uppdrag är välkommen att ansöka om pressackreditering till Underhållsmässan. Ansökan ska göras i förväg och besked om beviljad ackreditering meddelas tidigast två veckor innan mässan öppnar.

I ansökan behöver du beskriva ditt uppdrag samt var vi kommer kunna ta del av det publicerade materialet, tryckt eller digitalt. Detsamma gäller för dig som är bloggare eller har stora sociala medie-konton.

På begäran av våra utställare och samarbetspartners ackrediterar vi inte annonssäljare eller säljare av reklamtext och TV-medverkan.

Ansök om ackreditering